План роботи практичного психолога Центру розвитку дитини БНВО

Психодіагностична робота

Розвивальна робота

Психологічна просвіта

ВЕРЕСЕНЬ

Індивідуальна психодіагностика процесу адаптації дітей

 

Стіннівки у групах для батьків: «Поради батькам щодо адаптації дітей»

Первинна індивідуальна діагностика психологічної готовності до шкільного навчання

 

 

ЖОВТЕНЬ

Індивідуальна психодіагностика процесу адаптації дітей

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

Первинна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу  у навчально-виховній діяльності

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

Участь у батьківських зборах. Презентація результатів проведеної діагностики (адаптація, пізнавальний розвиток,первинна  шкільна готовність)

Діагностика уяви

 

 

ЛИСТОПАД

Індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу  у навчально-виховній діяльності

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

Первинна професійна діагностика вихованців

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

ГРУДЕНЬ

 

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

СІЧЕНЬ

 

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

ЛЮТИЙ

 

Участь у міському методичному об’єднанні 

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

 

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

 

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

КВІТЕНЬ

Дослідження стану емоційного вигорання педагогів

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

Повторна індивідуальна діагностика психологічної готовності до шкільного навчання

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

 

Повторна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу  у навчально-виховній діяльності

 

 

ТРАВЕНЬ

Повторна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу  у навчально-виховній діяльності

Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?»

Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників

Участь у батьківських зборах. Презентація результатів проведеної діагностики.

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ