Психодіагностична робота |
Корекціцйно-відновлювальна та розвивальна робота |
Психологічна просвіта |
ВЕРЕСЕНЬ |
||
Діагностика соціально-психологічної зрілості дітей та адаптації до навчання |
Стіннівка для батьків: «Легка адаптація першокласника», |
|
|
||
ЖОВТЕНЬ |
||
Діагностичне дослідження особливостей сприймання дітьми інформації |
Корекційно-розвивальна програма «Здрастуй, школо!» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
Індивідуальна діагностика пізнавальних процесів. |
Проведення годин психолога |
Участь у батьківських зборах з презентацією результатів проведеної діагностики. |
Анкетування батьків першокласників «Труднощі дітей у школі» |
|
|
ЛИСТОПАД |
||
Первинна професійна діагностика учнів |
Проведення годин психолога |
Захід «16 днів проти насильства» у 2 класі. |
Анкетування батьків першокласників «Труднощі дітей у школі» |
|
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
ГРУДЕНЬ |
||
|
Тренінгові заняття для збереження психічного здоров’я для педагогів |
Захід «16 днів проти насильства» у 1 класі. |
|
Проведення годин психолога |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
СІЧЕНЬ |
||
Повторна діагностика соціально-психологічної зрілості дітей та адаптації до навчання |
Проведення годин психолога |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
ЛЮТИЙ |
||
|
Проведення годин психолога |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
БЕРЕЗЕНЬ |
||
Повторне дослідження мотивації до навчання |
Проведення годин психолога |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
КВІТЕНЬ |
||
Дослідження стану емоційного вигорання педагогів |
Проведення годин психолога |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
ТРАВЕНЬ |
||
|
Тренінгові заняття для збереження психічного здоров’я педагогів |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках класів |
|
Проведення годин психолога |
|