На дистанційних уроках з української мови та літературного читання учні 4-А класу досліджували прикметник, створювали прикметникові гірлянди, а також познайомилися з п’єсою-казкою Роальда Дала «Чарлі та шоколадна фабрика», де хлопчик на ім’я Чарлі Бакет мав мрію потрапити на шоколадну фабрику.
Дуже важливо мати мрію. Діти намалювали свої мрії, презентували їх одне одному, мали змогу дізнатися більше про своїх друзів. В процесі знайомства з твором здобувачі освіти створювали ляльок-персонажів для пальчикового театру, знайомили їх з однокласниками, створювали характеристики персонажів на великих ляльках, де в основному вибирали Віллі Вонку, пояснювали, чому саме цей персонаж обрали. Прийшовши в школу, діти принесли своїх ляльок, мали змогу ближче познайомитися з персонажами своїх товаришів. Таким чином, в цікавій формі навчилися художньо характеризувати літературний персонаж, давати оцінку його вчинкам, передбачати його дії, а також своїми руками робити свою уяву і образи реальними, створюючи ляльку-персонаж.
Олена Стенченко,
класний керівник 4-А класу