Посібники НУШ

Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у ЗЗСО : навч-метод посіб. / Г.І.Дмитрів. – Львів: Світ, 2019. – 224 с.

У посібнику запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров’язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.

 

НУШ: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М.Бібік. – К. : Літера, 2019. – 208 с.

Посібник містить матеріали та практичні завдання, що допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.

 

НУШ: освітній простір учня початкової  школи: навч.-метод. посіб. /  А.Д.Цимбалару. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 160 с.

Посібник містить дидактичні матеріали для організації освітнього простору здобувачів освіти.

 

НУШ: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / Т.М.Бабко, О.В.Банах, А.В.Вознюк, Г.А. Коломоєць, Л.Г.Кудрик, О.М.Мельник. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 208 с.

Посібник містить практичні поради для педагогіки партнерства.

 

НУШ : розвиток критичного мислення в учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / О.І.Пометун. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 192 с.

Посібник, крім теоретичного пояснення розвитку критичного мислення в початковій школі, подає практичні конспекти уроків із застосуванням методик критичного мислення.

 

НУШ: Розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навч.-метод.посіб. / І.П.Старагіна, В.М.Терещенко, А.О.Панченков. – Х. : Соняшник, 2020. – 176 с.

Посібник комплексно висвітлює питання формування читацької компетентності учнів початкової школи в умовах інтегрованого навчання.

 

НУШ: організація діяльності учнів початкових класів ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / М.Кірик, Л.Данилова. – Львів : Світ, 2019. – 136 с.

У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять.

 

НУШ: теорія і практика  формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / Т.М.Котик. – Тернопіль : Астон, 2020. - 192 с.

Ця книга-методика адресована вчителям-практикам, які наполегливо займаються самоосвітою й прагнуть удосконалення професійної майстерності.

 

НУШ: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи  в інклюзивних класах: навч.-метод.посіб. / С.П.Миронова. – Тернопіль : Астон, 2020. – 176 с.

У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової НУШ , практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в оінклюзивному закладі.

 

НУШ: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 кл ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / Н.І.Гущина. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 112 с.

У посібнику стисло й доступно схарактеризоване сучасне навчально-методичне забезпечення, що допоможе вчителю оволодіти теоретичними основами інновацій НУШ і усвідомити особливості інноваційних змін у початковій школі.

 

НУШ: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / О.Фідкевич, Н.Бакуліна. – К. : Генеза, 2019. – 64 с.

Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання в І циклі початкової школи (1-2 кл), аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання.

 

НУШ : теорія і практика формувального оцінювання в 3-4 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. /  О.Фідкевич, Н.Богданець-Білоскаленко. – К. : Генеза, 2020. – 96 с.

Запропонований посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію й практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 кл в умовах НУШ.

 

НУШ: методика навчання математики в 1-2 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. – Х. : Ранок, 2019. – 352 с.

У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100, табличного множення і ділення,формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць.

 

НУШ: методика навчання математики у 3-4 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. /  С.О.Скворцова,  О.В.Онопрієнко.  – Х. : Ранок, 2020. – 320 с.

У посібнику методику навчання учнів 3 і 4 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання багатоцифрових чисел, табличного і поза табличного множення й ділення, навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць, алгебраїчної та геометричної пропедевтики.

 

НУШ: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2  кл ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / О.Антонова. – К. : Генеза, 2019. – 96 с.

Навчально-методичний посібник є порадником учителя початкових класів у використанні сучасних цифрових технологій в організації навчання молодших школярів в умовах реалізації Концепції НУШ.

 

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / М.С.Вашуленко. – К. : ВД «Освіта», 2019. – 192 с.

Основну увагу в посібнику приділено розділам програми, у яких закладено значні лінгводидактичні засоби, спрямовані на реалізацію завдань, поставлених перед початковим навчанням української мови.

 

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич. – К. : Генеза, 2019. – 256 с.

Основною метою посібника є формування відповідних Концепції НУШ та Держстандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.

 

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4  кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Т.Гільберг, С.Тарнавська, З.Хитра,  Н.Павич. – К. : Генеза, 2020. – 240 с.

Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

 

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Л.Масол. – К. : Генеза, 2019. – 208 с.

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.

 

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4  кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Л. Масол. - К. : Генеза, 2020. – 160 с.

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції.

 

НУШ: методика навчання англійської мови у 1-2  кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / О.Карпюк. – Тернопіль : Астон, 2020. – 160 с.

Навчально-методичний посібник призначений для вчителів англійської мови, які працюють у першій ланці початкової школи (1-2 кл). основне його завдання – це підтримка вчителя в рамках реформування загальної середньої освіти НУШ, що передбачає підвищення кваліфікації.

 

НУШ: методика навчання англійської мови у 3-4 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / О.Карпюк. – Тернопіль : Астон, 2020. – 144 с.

Навчально-методичний посібник знайомить із зарубіжним досвідом та сучасними досягненнями у сфері методики навчання англійської мови 8-10-річних учнів, а також окреслює шляхи впровадження сучасних методичних розробок в українську шкільну практику.

 

Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у ЗЗСО: навчально-методичний посібник. / В.М.Терещенко, А.О. Панченков. – Х. : Соняшник, 2019. – 256 с.

У посібнику системно репрезентовано новації Українського правопису, схваленого Кабінетом Міністрів України 2019 року. Надано коментарі щодо сутності та специфіки відповідних норм з погляду історії мови та сучасного стану мовної системи.

 

Методична скарбничка: 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід