22 червня 2021 року відбулося засідання методичного об’єднання педагогів Центру розвитку дитини БНВО.
Вихователь-методист Проценко С.М. представила педагогам результати вихідного діагностування дітей щодо динаміки засвоєння дошкільниками програмового матеріалу згідно завдань Базового компонента дошкільної освіти. Вихователі отримали детальну інформацію про перебіг моніторингу, ознайомились з результатами, отриманих на основі обробки карток рівня досягнень кожного вихованця. Члени професійної спільноти погодились з тим, що рекомендації, надані після проведення вхідного діагностування були доречними та дозволили вчасно скорегувати роботу з дітьми й вирішити проблемні питання. Дані, представлені у порівняльних таблицях констатують позитивну динаміку засвоєння дошкільниками програмового матеріалу. Детально вивчена середня оцінка виконання дітьми змісту комплексної освітньої програми «Українське дошкілля» дозволяє оцінити та спрогнозувати подальшу роботу з педагогічного моніторингу на наступний навчальний рік.
Також педагоги обговорили досвід дистанційного навчання, яке здійснювалося спільними зусиллями вихователів та батьків у квітні 2020/2021 навчального року. Під час дискусії учасники засідання шукали шляхи оптимізації подачі навчально-розвивального матеріалу без додаткового навантаження на дошкільників, враховуючи особливості діяльності дітей: темп, працездатність, умови, зайнятість батьків тощо.
Практичний психолог Ганна Андрющенко проаналізувала дані вхідної й вихідної діагностики рівня розвитку пізнавальних процесів вихованців молодших і середніх груп та психологічної готовності до шкільного навчання вихованців старших груп. За результатами діагностики педагогам надано рекомендації, що спрямовані на подальший розвиток пізнавльних процесів.
Світлана Проценко,
вихователь-методист ЦРД