До Дня довкілля та Дня Землі учні 2-А класу створили групові проєкти, метою яких було привернути увагу до проблем навколишнього середовища. Діти закликали відмовитися від поліетиленових пакетів, економити воду, електроенергію, сортувати сміття.
На уроці Я досліджую світ здобувачі освіти дізналися хто такі екологи, чому потрібно дбати про довкілля, що таке утилізація. Щоб зменшити шкоду, яку завдають довкіллю (ґрунту, воді, рослинам, тваринам) сміття й відходи, діти разом з батьками створили з підручних матеріалів модель транспортного засобу, використовуючи зубочистки, пластикові пляшки, тетрапаки від соку чи молока, пляшок від миючих засобів. Вийшли креативні тролейбуси, швидкі допомоги, пожежні машини, молоковоз, військова техніка.
На прогулянці учні розпочали довготривалий експеримент «Моє найближче довкілля». Разом викопали яму в ґрунті та опустили в неї пластикову та скляну пляшку, папір, яблуко, металеву банку, поліетиленовий пакет, сфотографували об’єкти. Вже у жовтні можна буде перевірити, у якому стані знаходяться закопані об’єкти та зробити висновок.
Ми маємо дбати про наше довкілля, розуміти свою відповідальність перед природою.
Олена Стенченко,
учитель 2-А класу