12 грудня 2016 року з метою представлення стратегічного бачення перспективного планування діяльності Броварського навчально-виховного об’єднання в умовах дослідно-експериментальної роботи на 2016-2022 роки відбулося засідання педагогічної ради БНВО на тему «Управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання».
Сьогодні відбувається активний пошук інноваційної моделі навчального закладу, яка враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, ідеї Нової української школи.
Прикладом інноваційної ідеї сучасної школи, перевіреної на практиці є модель Броварського навчально-виховного об’єднання. Зміст функціонування БНВО полягає в організації та забезпеченні процесу формування і впливу сприятливого освітнього середовища на становлення успішного та конкурентоспроможного випускника.
Враховуючи результати дослідно-експериментальної роботи по розробленню інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання сьогодні на часі здійснення експериментальної перевірки ефективності системи управління реалізацією моделі навчально-вихїовного об’єднання як основного чинника розвитку інноваційного середовища для становлення і неперервного розвитку успішної особистості за рахунок ефективного менеджменту, запровадження сучасних технологій, підходів, методів, змісту роботи, організаційних структур управлінської діяльності.
Засідання відбулося за участю членів науково-методичної ради експерименту: наукового керівника Кириленко Світлани Володимирівни, начальника відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, кандидата педагогічних наук; наукового консультанта Дятленка Сергія Миколайовича, начальника відділу державно-громадського управління Міністерства освіти і науки України. Також були присутні Миронець Ірина Миколаївна, завідуюча відділом загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти управління освіти і науки Броварської міської ради та Ярмоленко Любов Микоалївна, методист науково-методичного центру, батьки учнів та вихованців.
Директор БНВО, кандидат філософських наук Ткачук Ірина Олександрівна зазначила, що ефективне управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання можливе за умов:
- впровадження сучасних методів управління;
- координації зусиль усіх учасників навчально-виховного процесу на реалізацію освітніх реформ;
- впровадження ефективних технологій зростання професійної майстерності педагогів;
- спрямування навчально-виховного процесу на персоніфікацію та індивідуалізацію навчання;
- дієвого вчительсько-батьківського партнерства;
- залучення громадськості до вирішення завдань нової української школи.
З огляду на це, для успішної реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи суб’єктами управління реалізацією інноваційної моделі на засадах державно-громадського управління визначено: адміністрацію та педагогічний колектив БНВО, піклувальну раду та професійну громаду міста, учнівське самоврядування.
Члени творчої групи, закріплені за суб’єктами представили їх функцї та напрями діяльності за визначеними модулями.
Адміністрація та педагогічний колектив БНВО відповідають за науково-методичний (Гажала Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи) і навчально-виховний модулі (Левченко Наталія Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи). Науково-методичний модуль охоплює підвищення професійної компетентності педагогічних працівників за проблемами дослідження, навчально-виховний – за реалізацію моделі успішного випускника за пріоритетами.
Піклувальна рада та професійна громада міста відповідають за модуль партнерства і взаємодії (Сліпкань Світлана Вікторівна, заступник директора з навчально-виробничої роботи), який забезпечує включення громадськості до вирішення завдань Нової української школи, партнерську взаємодію педагогічного колективу, батьків і громадськості у становленні успішного та конкурентоспроможного випускника.
Учнівське самоврядування відповідає за соціально-ініціативний модуль (Шляхтиченко Ірина Вікторівна, координатор Ради дітей та учнівської молоді міста), який забезпечує формування соціального досвіду особистості, виховання ініціативності, активності, громадянської відповідальності.
Практичний психолог Андрющенко Ганна Олександрівна представила на розгляд план роботи психологічної служби Броварського навчально-виховного об‘єднання щодо психологічного супроводу дослідно-експериментальної роботи.
Підводячи підсумки Ткачук І.О., Кириленко С.В., Дятленко С.М., Ярмоленко Л.М. відзначили важливість та необхідність партнерської взаємодії педагогічного колективу, батьків і громадськості у питаннях становлення всебічно розвиненої, здатної до критичного мислення цілісної особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.
Гажала О.А.,адміністратор ДЕР,
заступник директора з НВР