На дистанційних уроках технологій та мистецтва першокласники отримують практичні завдання: опрацювавши теоретичний матеріал та, переглянувши відео, виконати роботу.
Опановуючи програмний матеріал, діти навчаються різним видам технік образотворчого мистецтва та технологій.
Весняна квітуча гілочка, казкові гномик та лелека, ліплення тваринок та овочів і фруктів - все це сприяє формуванню уявлень про сутність, види та жанри мистецтва, розширює та збагачує художньо-естетичний досвід, сприяє набуттю вмінь щодо створення художніх образів у процесі практичної діяльності; формує художню компетентність – здатність керуватися набутими художніми знаннями та вміннями, готовність використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності, формує навички художньої самоосвіти.
Чудові роботи створюють веселий настрій, позитивний емоційний стан та творчу атмосферу.
Макарова І.І.,
вчитель 1-Б класу