20 листопада 2015 року у Броварському навчально-виховному об’єднанні було проведено навчально-методичний семінар на тему «Технологія проведення особистісно орієнтованого уроку, заняття».
Під час семінару завідуюча організаційно-масовим відділом Поплавська В.В. ознайомила присутніх з основними поняттями особистісно орієнтованого підходу організації навчально-виховного процесу, метою, завданнями та вимогами особистісно орієнтованої технології навчання; акцентувала увагу присутніх на позиціях учителя та учня, зазначивши, що запорукою успіху є їх тісна співпраця та співтворчість.
У виступі керівника гуртка «Чарівний завиток» Шарик Н.О. було висвітлено особливості особистісно орієнтованого уроку (заняття), питання планування його проведення та результативності, підбору дидактичного матеріалу, характеру спілкування між педагогом та дітьми, критерії аналізу.
Оскільки освітній процес будується на навчальному діалозі двох сторін спілкування, основним етапом такої співпраці є розкриття індивідуальних особливостей і можливостей кожного учня. Тому обов’язково дійовою особою процесу спілкування є практичний психолог.
Саме тому практичним психологом Чуняк В.А., було презентовано питання особливостей сприйняття та переробки інформації дітьми (аудіал, візуал, кінестетик) та дано рекомендації щодо організації роботи з ними.
Практичний психолог Орещенко А.І. презентувала результати діагностичних досліджень учнів старшого шкільного віку БНВО, зупинившись детально на питанні акцентуації особистоcті учня, надавши конкретні поради педагогам щодо успішної співпраці з дітьми.
Стельмах Т.М.,
завідувач науково-методичним відділом