Повторна діагностика пізнавальних процесів у Центрі розвитку дитини

З метою моніторингу розвитку дітей дошкільного віку та аналізу ефективності виховних впливів практичним психологом Чуняк В.А. двічі на рік проводиться діагностика рівня розвитку пізнавальних процесів на початку та в кінці року.

Таким чином, проведене повторне дослідження засвідчило, що високий рівень розвитку пізнавальних процесів мають 75% діагностованих дітей 5-річного, 18,75% - середній рівень та 6,25% дітей – низький.

Дана діаграма демонструє зростання показників пізнавальних процесів у вихованців Центру розвитку дитини на травень місяць у порівнянні з початком навчального року, що свідчить про ефективність педагогічних методів.

 

Чуняк В.А.,
практичний психолог 

 

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід