Формування адекватної самооцінки вихованців гуртків

За результатами діагностики самооцінки підлітків, які відвідують гуртки у Центрі позашкільної освіти, 31 березня 2016 року практичний психолог Чуняк В.А. провела психологічну просвіту та розвивальну роботу, метою якої було формування адекватної самооцінки у дітей, задіяти внутрішні механізми самопізнання та рефлексії.

Заняття включало в себе елементи арт-терапії, що задіюючи внутрішні неусвідомлювані струни душі, сприяли вербалізації свого індивідуального світу, що криється в кожній особистості. Разом з тим кожен учасник групи усвідомив свою спільність з іншими вихованцями, своє місце у цьому маленькому світі.

Порадувало те, що діти, хоч і відволікалися від свого хобі, але не дратувалися з цього приводу, а виконували завдання психолога з інтересом та задоволенням.

Таким чином, робота, що була проведена, стала спусковим механізмом для усвідомлення дітьми своїх індивідуальних особливостей, самопізнання.

 

Чуняк В.А.,
практичний психолог

 

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід