Протягом квітня практичний психолог Чуняк В.А. провела діагностику самооцінки вихованців гуртків молодшого шкільного віку шляхом проективного малювання. Проективні методики є діагностичним інструментарієм, що дають можливість дослідити велике різноманіття внутрішнього світу людини, тому їх застосування є досить широким та розповсюдженим, але в той же час вимагають спеціального аналізу, вдумливого та професійного. Тому серед різноманіття результатів треба виокремити ту частину, що конкретно відповідає меті дослідження.
Так, дитячі малюнки дерев дали можливість продіагностувати особливості міжособистісних відносин дитини та організації її внутрішнього світу.
Отримані проекції в малюнках свідчать про те, що:
- по 17% вихованців мають дещо занижену самооцінку та неадекватно завищену, тобто виявлено неадекватну самооцінку;
- 66% досліджуваних мають адекватну високу самооцінку, тобто оцінювання себе відповідає їх досягненням та можливостям.
Таким чином виявлено, що у вихованців гуртків Центру позашкільної освіти БНВО молодшого шкільного віку переважаючою є адекватна висока самооцінка, що сприяє процесу творіння нового творчого продукту.
Чуняк В.А.,
практичний психолог