Протягом листопада-грудня 2022 року практичний психолог Центру розвитку дитини Андрющенко Г.О. проводила вхідне діагностування психологічної готовності до шкільного навчання вихованців старшої групи «Малятко».
Діагностична робота включала у себе два напрямки: тестову бесіду (для встановлення контакту з вихованцем, виявлення рівня загального уявлення вихованців про себе) та тестові завдання (для діагностики рівня самооцінки, інтелектуальної, мотиваційної, емоційно-вольової готовності до навчання у школі). За результатами діагностики встановлено наступні рівні готовності до шкільного навчання (наведено на малюнку нижче).
Відповідно до проведеної діагностики педагогам надані рекомендації, що допоможуть вихованцям краще підготуватися до систематичного навчання у школі.
Ганна АНДРЮЩЕНКО,
практичний психолог