25 квітня 2017 року на виконання програми І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня на базі Броварського навчально-виховного об’єднання за темою: «Управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання відбулися Педагогічні читання на тему «Тенденції реформування освітньої галузі й становлення Нової української школи».
Педагогічні читання відбулися з метою створення інформаційно-мотиваційного середовища та підвищення професійної компетентності педагогів за проблемами дослідження.
Педагоги були ознайомлені з такими питаннями:
- Реформа нової української школи, як перетворення української школи на важіль соціальної рівності та згуртованості. Пільгуй В.С., зав. науково-методичного відділу
- Самоосвіта та розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників. Вальченко В.О., вихователь-методист
- Адекватна самооцінка як показник особистісного розвитку молодшого школяра. Фролова І.А., вчитель початкових класів
- Види та стилі взаємодії педагога й учня. Шляхтиченко І.В., вчитель історії та правознавства
- Надаємо учням максимум самостійності, або технологія «Перевернутий клас». Нагорна І.І., вчитель математики і фізики
- Теорія поколінь. Гажала О.А., заступник з навчально - виховної роботи
- Обмін міжнародним досвідом та співпраця між навчальними закладами м. Бровари та Гродзиського повіту Республіки Польща. Ткачук І.О., директор БНВО
Запропонована тематика виступів стане підґрунтям для планування проведення засідань педагогічної ради, методичних об'єднань, семінарів-практикумів, тренінгів, батьківських зборів на наступні етапи експерименту.
Пільгуй Вікторія Степанівна,
завідуюча науково-методичного відділу БНВО