Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:
|
- пояснює природу прав людини;
- розглядає права людини крізь призму відносин «людина - держава»;
- розрізняє права людини та обов’язки громадянина;
- знає про види та покоління прав людини;
- знає, що таке порушення прав людини;
- знає національні та міжнародні механізми захисту прав людини;
- визначає роль прав людини в особистому житті, житті суспільства та інших людей;
- вміє захищати особисті права та права інших людей;
- вміє розпізнавати порушення прав людини;
- визначає роль держави та державних інституцій щодо захисту прав людини та прав дитини;
- розуміє як працює система захисту прав людини/дитини;
- оцінює перспективи й основні загрози розвитку прав людини у майбутньому;
- має почуття людської гідності, самоповаги та поваги до інших, незалежно від соціальних, культурних, мовних, релігійних та інших відмінностей;
- усвідомлює й демонструє відповідальність за свої дії, прагнення особистого розвитку та соціальних змін;
- проявляє стійке негативне ставлення до фактів дискримінації, зневажання людської гідності та зазіхань на права людини;
- демонструє бажання працювати на користь ідеалів фундаментальних прав людини, рівності та поваги до відмінностей.
|