Теоретична апробація прогностичної системи управління інноваційної моделі Броварського навчально-виховного об’єднання – Школи зростання успішної особистості

30 жовтня 2017 року з метою організації роботи щодо виконання завдань Програми ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання» (2017/2018 навчальний рік) відбулося засідання педагогічної ради БНВО на тему «Теоретична апробація прогностичної системи управління інноваційної моделі Броварського  навчально-виховного об’єднання – Школи зростання успішної особистості».

Відповідно до порядку деного голова педагогічної ради, директор БНВО І.О.Ткачук проаналізувала деякі норми нового закону «Про освіту» та зазначила яким чином вони вплинуть на дільність закладу в умовах здійснення дослідно-експериментальної роботи.

Гажала О.А., заступник директора з навчально-виховної роботи, координатор науково-методичного модуля, представила тематику засідань педагогічної ради, методичних об’єднань, семінарів-практикумів, які планується провести з метою підвищення професійної компетентності педагогів за проблемами дослідження. Акцентувала увагу на проведенні чергового конкурсу методичних матеріалів «Педагогічний вернісаж» (навчально-методичне забезпечення реалізації моделі успішного випускника).

Левченко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, координатор навчально-виховного модуля, висвітлила питання функціонування цілісної навчально-виховної системи, спрямованої на становлення випускника як громадянина, творчої особистості, фахівця.

Сліпкань С.В., заступник директора з навчально-виробничої роботи, координатор модуля партнерства і взаємодії, презентувала експериментальний проект «Партнерство в освіті – педагоги, батьки та громада», спрямований на партнерську взаємодію педагогічного колективу, батьків і громадськості у становленні успішного та конкурентоспроможного випускника.

Шляхтиченко І.В., керівник гуртка «Школа лідерів», координатор  соціально-ініціативного модуля, який забезпечує формування соціального досвіду особистості, виховання ініціативності, активності, громадянської відповідальності, доповіла про здобутки учнівського самоврядування, міжнародне співробітництво Ради дітей та учнівської молоді міста. Представила власне бачення розвитку учнівського самоврядування ЗОШ І-ІІ ступенів БНВО.

Практичний психолог Бондар К.С. представила на розгляд пропозиції щодо психологічного супроводу ІІ етапу дослідно-експериментальної роботи – психодіагностику, просвітницьку та консультаційну роботу з учніями, батьками і педагогами.

Підводячи підсумки Ткачук І.О. зазначила, що результатом роботи педагогічного колективу на ІІ етапі стане написання Концепції інноваційної моделі навчально-виховного обєднання «Школа зростання успішної особистості».

 

 

Гажала О.А., адміністратор ДЕР,
заступник директора з НВР

 

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід