Мета уроку:
|
Повідомити учням нові знання; формувати (розвивати) уміння і навички, формувати (виховувати) ціннісні орієнтації, зокрема:
- називати події за датами та дати подій, що стосуються екологічних проблем України наприкінці ХХ – на початку XXI століть;
- називати, упізнавати та показувати на карті історично-географічні об’єкти, пов’язані з екологічними проблемами України наприкінці ХХ – на початку XXI століть; використовувати карту як джерело інформації;
- називати, упізнавати історичні джерела; застосовувати їх для характеризування причин, сутності та наслідків екологічних проблем України наприкінці ХХ – на початку XXI століть;
- визначати причини і наслідки впливу екологічних проблем на розвиток України наприкінці ХХ – на початку XXI століть;
- встановлювати взаємозв’язки між політичною, економічною ситуацією в незалежній Україні та проблемами, що стосуються подолання наслідків Чорнобильської катастрофи;
- висловлювати особисті ставлення щодо екологічних проблем України наприкінці ХХ – на початку XXI століть, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.
|