Поради щодо загальних шляхів оптимізації поведінки підлітка

  • Підтримка зусиль, спрямованих на досягнення поставленої мети;
  • заохочення і розвиток організаторських здібностей;
  • надання допомоги у виборі занять (спорт, захоплення, танці, малювання тощо);
  • можлива колективна критика, якщо в ній є потреба;
  • підтримка лідерських зусиль, допомога в діловому і особистісному плані;
  • розвиток естетичних нахилів, підтримка захоплень, уподобань, соціального інтелекту;
  • звернення уваги на вольові якості підлітка (наполегливість, рівень досягнень);
  • виважений, толерантний контроль з боку дорослих над підлітком; 
  • ставлення до підлітка у будь-якому разі має бути спокійно-доброзичливе;
  • потрібна допомога у важких ситуаціях; 
  • залучення в позитивно соціальні групи із сильним впливовим лідером;
  • необхідно хвалити підлітка за старанність; 
  • побудова взаємин дорослого та підлітка повинна базуватися на повазі та високій вимогливості;
  • по можливості не допускати зазнайства у дитини, вчити її цінувати інших, адекватно реагувати на навколишнє, вміти спокійно сприймати невдачі;
  • більше потрібно наголошувати на позитивних сторонах життя в сім'ї та школі, виховувати почуття співпереживання та небайдужості до чужої долі, не нервуватись і не озлоблюватись, не допускати виникнення конфліктів.

 

Сторінка спеціаліста: 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід