Дослідження мотивації навчальної діяльності у першокласників

Мотивована людина виконує свою роботу краще, веселіше та якісніше, ніж та, яка не має мотивації та позитивного підкріплення у своїй діяльності. Тому практичний психолог Чуняк В.А. у лютому 2016 року провела діагностику мотивації до навчання у дітей 1 класу ЗОШ І-ІІ ст. БНВО.

Проведене анкетування дало можливість виявити такі результати:

Тобто частина дітей мотивом до навчання має статус «школяр» та особливості його життєдіяльності, що відрізняють його від дитини дошкільного віку. Всі інші діти мають достатню або високу мотивацію, яка обумовлює успішність їх навчання, відповідно і адаптованість до шкільного навчання у дітей вища.

Ваша дитина вдруге не піде до першого класу, а впевнений старт є запорукою успішного фінішу, тому мотивуйте дитину до навчальної діяльності, навчіть дитину вчитися – це полегшить Вам життя у майбутньому! До Вашої уваги кілька порад як формувати мотивацію до навчання у дитини http://bnvo.com.ua/node/548.

 

Чуняк В.А.,
практичний психолог 

 

 

 

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід