13 травня 2015 року на базі Броварського навчально-виховного об’єднання Броварської міської ради було проведено заняття для слухачів обласного опорного закладу освіти з теми: «Роль сім’ї у професійному самовизначенні учнів».
З вітальним словом до слухачів звернулись координатор обласної школи Пєтушкова Л.А., завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «КОІПОПК» та Ткачук І.О., директор Броварського навчально-виховного об’єднання. На занятті також були присутні Нечай О.В., Пасічна Т.Ф., методисти науково-методичного центру управління освіти і науки Броварської міської ради.
Ткачук І.О., директор БНВО, зупинилася на актуалізації проблеми підготовки батьків до професійного самовизначення учнів. Сліпкань С.В., заступник директора з навчально-виробничої роботи, ознайомила слухачів з роллю родини, сім’ї, школи у професійному самовизначенні учнів спираючись на вислови видатних педагогів В. Сухомлинського, К. Ушинського та А. Макаренка. Методист з профорієнтаційної роботи Кисіль С.В. ознайомила учасників із основними формами і методами профорієнтаційної роботи з батьками, презентувала досвід професійного консультування з батьками та провела зі слухачами інтерактивну вправу «Професія-навчальний заклад». Практичний психолог закладу Бондар К.С. презентувала досвід роботи з батьками, як одного з найважливіших факторів впливу на підлітків при виборі професії та провела зі слухачами різноманітні вправи з розв’язання проблемних ситуацій між батьками та учнями.
Практичне заняття з елементами тренінгу на тему «Мистецтво родинного спілкування», яке провела координатор обласної школи Пєтушкова Л.А., завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «КОІПОПК», насичене було не тільки методичними рекомендаціями з даної проблематики, а й глибоко розкрилося в практичних вправах, в яких слухачі не тільки приймали участь, а мали змогу аналізувати ситуації з подальшим використанням в навчально-виховному процесі.
Круглий стіл надав можливість всім слухачам поспілкуватися, висловити свої враження про проведену роботу за ІІ рік діяльності ООЗО, презентувати власний досвід профорієнтаційної роботами з учнями, батьками. Дискутуючи при розв’язанні ситуаційних вправ, слухачі проявити своє власне бачення цієї проблеми, розкрили свій досвід, моральні цінності та переконання.
Завершилося заняття ООЗО підведенням підсумків, рефлексією учасників заходу та поясненням творчого завдання.