Відповідно до плану роботи щодо реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розроблення моделі навчально-виховного об’єднання як Школи життєвого успіху» на 2015-2016 н.р., з метою ознайомлення учнів з вибором професії; із поняттям, призначенням і змістом професіограми, навчання розрізняти такі поняття як професія, спеціальність, посада, формування свідомого ставлення до вибору професії та професійної придатності, усвідомлення всіх можливостей правильного вирішення цього питання як для них особисто, так і для держави, допомоги у визначенні інтересів та здібностей, сприяння вихованню всебічно розвиненої особистості, виховання в учнів потребу в отриманні як повної середньої освіти, так і спеціальної, 15 жовтня 2015 року для учнів 10 класу Ліцею технологічного профілю БНВО методист з профорієнтаційної роботи Кисіль С.В. провела виховний захід на тему: «Здібності та професія».
Захід почався із вправи «Створюємо настрій», де учні із фольги робили різні предмети, таким чином піднявся настрій у кожного старшокласника. В ході проведення заходу використовувались різні вправи та ігри профорієнтаційного спрямування. В ігровій формі учні разом з методистом дізналися про принципи професійного самовизначення, вимоги, які висуває професія до людини, умови правильного вибору професії, фактори, які впливають на правильний вибір професії, основні інформаційні джерела для отримання необхідної інформації про професії та спеціальності.
Світлана Кисіль,
методист з профорієнтаційної роботи