Перукар (перукар-модельєр) – одна із самих давно відомих і поважних професій. В народі кажуть, що зробити людину красивою можуть два майстри – один з них кравець, а другий – перукар. І це правильно, адже вдало підібрана зачіска, вмілий макіяж можуть не тільки змінити зовнішній вигляд людини, але й поліпшити її внутрішній стан, зробити її на певний час щасливою.
Кожне обличчя – загадка, і перукар повинен щоразу її розгадувати, знаходити єдність, гармонію між зачіскою та овалом обличчя, розрізом очей і загальним стилем людини. Роботи перукаря можна порівняти з творчістю художника. Ця професія належить до професії художнього типу. Люди у всі часи прагнули бути красивими, і тому професія перукаря завжди була досить престижною, такою вона залишається й нині.
З 07 листопада по 16 листопада 2016 року пройшла декада професії «Перукар (перукар-модельєр)» з метою формування і закріплення професійних вмінь та навичок; підвищення якості знань, інтересу до обраної професії, популяризації професії,: формування професійних якостей особистості, виховання любові до прекрасного, вміння творити красу, вчитель технологій Галина Василівна Шелест провела наступні виховні заходи:
08-10 листопада 2016 року учні 11 класу з професії «Перукар (перукар-модельєр)» Центру професійної освіти БНВО взяли участь у ІІ напівфіналі всеукраїнського конкурсу з перукарського мистецтва «Снігова королева - 2016», який проводили технологи Естель на базі БНВО.
Перемогу здобули:
- І місце – Юлія Юхимович
- ІІ місце – Ірина Полозук
- ІІІ місце – Дарія Рогачова.
10 листопада 2016 року - виховний захід на тему: «Введення в світ професії перукар» для вихованців Центру розвитку дитини.
14 листопада для вихованці Центру позашкільної освіти, 16 листопада для учнів 1-2 класів ЗОШ І-ІІ ст. - профорієнтаційне заняття на тему: «Як створюється мода».
Кожній дитини учні 11 класу та вихованці гуртка з професії «Перукар (перукар-модельєр)» зробили гарні зачіски з плетінь, джгутів, локонів, а хлопчикам - укладки на гель та віск.
Світлана Кисіль,
методист з профорієнтаційної роботи