Вересень 2015

Рекомендації педагогам щодо оптимізації процесу навчання та виховання дітей у процесі адаптації

Лис
25

Дотримуйтеся індивідуального підходу, бо адаптація проходить у кожної дитини своєрідно, тому питання чи слід залишатися дитині у закладі цілий день, вирішується індивідуально для кожної дитини: хтось звикає і може залишитися спати в садочку вже на першому тижні відвідування, а хтось на третьому місяці.

Posted By levnata детальніше

Як полегшити процес адаптації дітей

Лис
25

Дізнайтеся режим життя групи, яку відвідує ваша дитина, та наблизьте до нього домашній режим. Це сприятиме звиканню дитини.

Зацікавте дитину садочком: розказуйте їй як там цікаво та весело. Ні в якому разі не використовуйте садочок, як шантаж: «Не слухатимешся – відведу в садок»! Це сприяє формування негативно-забарвленого образу закладу в уяві дитини.

Posted By levnata детальніше

Діагностика стилів керівництва педагогів

Лис
20

З допомогою методики діагностики моделі педагогічного спілкування І.М.Юсупова практичний психолог Чуняк Вікторія Анатоліївна дослідила особливості переважаючих стилів взаємодії педагогів Загальноосвітньої Школи І-ІІ ступенів БНВО,

Posted By levnata детальніше

Анкетування керівників гуртків з метою виявлення актуальних тем роботи

Вер
30

Практичний психолог Чуняк Вікторія Анатоліївна протягом вересня 2015 року, знайомлячись з керівниками гуртків, провела анкетування, за допомогою якого було виявлено, що педагоги вважають необхідним проведення співбесід з дітьми, роботу з «важкими» дітьми, також серед педагогів вітаються тренінги, цікаві ігри та загадки в роботі, для покращення емоційного стану дітей, але робота короткотривала (15-20 хвилин). Також є запит на фізкультхвилинки чи рухливі ігри для урізноманітнення роботи у гуртку.

Posted By levnata детальніше

Посвята у читачі

Вер
30

З метою ознайомлення учнів 1 класу ЗОШ І-ІІ ступенів БНВО з історією виникнення книг та бібліотек, виховання бережливого ставлення до книг та поваги до людей, що створюють книги, 30 вересня 2015 року бібліотекар Поджара Т.А. провела бібліотечне заняття «Посвята у читачі».

 

Posted By levnata детальніше

Заняття для вихованців Центру розвитку дитини «Я і мої потреби»

Вер
30

30 вересня 2015 року практичний психолог Чуняк Вікторія Анатоліївна провела заняття з дітьми старшої групи «Малятко» Центру розвитку дитини БНВО на розвиток пізнавальної сфери та особистісного компонента спілкування.

 

Posted By levnata детальніше

Анкетування батьків з метою виявлення особливостей адаптації учнів 1 класу

Вер
30

У вересні 2015 року практичний психолог Чуняк В.А. провела анкетування батьків з метою виявлення особливостей адаптації дітей 1 класу Загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів БНВО.

Posted By levnata детальніше

Профорієнтаційне анкетування

Вер
30

Для визначення психологічної готовності до навчальної діяльності учнів 10 класу Ліцею технологічного профілю БНВО за вибраним профілем навчання практичний психолог Орещенко А.І. у вересні 2015 року провела опитувальник «Мій шлях широкий».

 

Posted By levnata детальніше

Адаптаційний процес вихованців гуртків

Вер
30

У вересні 2015 року відбувалося формування гуртків Центру позашкільної освіти Броварського навчально-виховного об’єднання, так разом з дітьми, які вже відвідували гуртки раніше, прийшли і дітки новенькі, які теж хочуть створювати красу своїми руками.

З метою діагностики процесу адаптації нових вихованців практичним психологом Чуняк В.А. проводилося спостереження за взаємодією з дітьми та керівником гуртка, емоційним станом дітей, реагуванням на успіхи та невдачі.

Posted By levnata детальніше

Терпляче виховання творчої дитини - поради батькам

Вер
30

Виявляйте симпатію до її перших незграбних спроб виражати свої ідеї словами і робити їх таким чином зрозумілими оточуючим. Знаходьте слова підтримки для нових творчих починань дитини, уникайте критикувати перші спроби — якими б невдалими вони не були. Ставтеся до них з теплом: малюк прагне творити не лише для себе, але й для тих, кого любить.

Posted By levnata детальніше

Сторінки

Підписатися на RSS - Вересень 2015

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід