Гурток «Дизайн і технології»

Інтелектуальна і творча обдарованість вихованців має виявлятися у їхній здатності «поєднувати словесну, графічну і предметну інформацію у цілісних композиціях іграшок», в «умінні образно формулювати творчий задум про іграшку», у «конструюванні композицій іграшок за власним задумом і образною уявою».

З огляду на це, заняття в гуртку сприяють технічній, художній і мовленнєвій творчості.

Мета: формування проектно-художньої компетентності в іграшковому світі професій, адже компетентність у технологіях неодмінно зумовлюється професійним середовищем. Для дітей молодшого шкільного віку найважливішими ігровими середовищами є: «Людина і природа» - для проектування і конструювання іграшок з використанням ручних технік обробки природних матеріалів, паперу, пластиліну або з опорою на ігрові набори деталей; «Людина і техніка» - для проектування і конструювання технічних іграшок з різних матеріалів і конструкторів; «Людина і художній образ» - для творення народних іграшок із використанням традицій декоративно-ужиткового мистецтва, художнього макетування предметів побуту; «Людина і людина» - для ігор та іграшок, сприятливих для самообслуговування або обслуговування інших; «Людина і знакова система» - для ігор з інформаційно-комунікаційними технологіями.

Для створення вихованцями самобутніх іграшок основним є метод художніх проектів, який полягає у поєднанні мовленнєвих, графічних і предметно-перетворювальних дій вихованців. Такий метод має назву Ігровий дизайн (ігрове проектування іграшок).

Розклад роботи гуртка "Дизайн і технології" 

Кабінет

Клас

Графік роботи

ПІП керівника

Каб. №34

1

Пн.: 1350-1435 (І підгрупа) 

Чт.: 1440-1525 (ІІ підгрупа) 

Чернецька
Наталія Віталіївна

Каб. №34

2

Ср.: 1400-1530 (І підгрупа) 

Чт.: 1545-1715 (ІІ підгрупа) 

Каб. №34

3

Пн.: 1530-1700

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ