10 грудня 2015 року на базі Броварського навчально-виховного об’єднання Броварської міської ради Київської області – експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня відбулася всеукраїнська науково-практична конференції «Модернізація змісту освіти та створення умов формування успішної особистості».
У конференції взяли участь науковці, директори експериментальних навчальних закладів всеукраїнського рівня, навчальних закладів міста Бровари та члени Координаційної ради директорів міжшкільних навчально-виробничих комбінатів України, загалом 63 особи.
Учасників науково-практичної конференції привітали заступник міського голови міста Бровари Л.М.Виноградова та начальник управління освіти і науки Броварської міської ради В.І.Онищенко.
Предметом обговорення став досвід реалізації дослідно-експериментальної роботи за темою «Розроблення моделі навчально-виховного об’єднання як Школи життєвого успіху».
У практичному блоці було презентовано модель Броварського навчально-виховного об’єднання як Школи життєвого успіху (Ткачук І.О., директор БНВО, кандидат філософських наук), та розглянуто питання щодо реалізації моделі успішного випускника БНВО як випускника Школи життєвого успіху (Гажала О.А., заступник директора з навчально-виховної роботи), науково-методичного супроводу формування професійно компетентної особистості педагога (Стельмах Т.М., завідувач науково-методичного відділу), сутності, змісту та принципів вікової диференціації професійної орієнтації (Кисіль С.В., методист з профорієнтаційної роботи), створення виховного простору Броварського навчально-виховного об’єднання як фактору формування успішної особистості (Поплавська В.В, завідувач організаційно-масового відділу), формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування (Шляхтиченко І.В., координатор Ради дітей та учнівської молоді міста, Пугач Юрій, голова Ради дітей та учнівської молоді міста Бровари).
Шляхи реалізації моделі успішного випускника Броварського навчально-виховного об’єднання як Школи життєвого успіху, формування ознак успішного зростання учнів та вихованців проілюструвала педагогічна майстерня «Складові моделі успішного випускника» – фрагменти уроків, занять, виховних заходів, які провели методист з дошкільної освіти Вальченко В.О. та вихователі Центру розвитку дитини Петрушкевич С.А., Сімаковська О.П., Палюх К.М., керівники гуртків Центру позашкільної освіти Чернецька Н.В., Трофанчук Н.М., вчителі Центру професійної освіти Шелест Г.В., Мухіна С.Л., класний керівник 11-А класу Ліцею технологічного профілю Ігнатюк Т.І. та методист з профорієнтаційної роботи Кисіль С.В.
Проведені фрагменти представили широку палітру педагогічного інструментарію, який використовується для формування характеристик та утворень, що пов’язані з реалізацією випускника як громадянина, творчої особистості, фахівця.
У теоретичному блоці заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти, начальник відділу державно-громадського управління освітою Міністерства освіти і науки України Дятленко С.М. висвітлив питання модернізації змісту освіти: від Міністерства до вчителя, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук Мельник О.В. доповів присутнім про реалії та наукові горизонти професійної орієнтації дітей та учнівської молоді.
Досвідом роботи щодо розвитку творчого потенціалу учнів поділився Чаговець Б.М., заступник директора Криворізького природничо-наукового ліцею м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, щодо оптимізації мережевих ресурсів для забезпечення екологічної освіти в школі – Кобиш Алла Анатоліївна, директор Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Волинської області.
Виступом на тему «Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку» підсумки конференції підвела науковий керівник дослідно-експериментальної роботи на базі БНВО Кириленко С.В., кандидат педагогічних наук, начальник відділу дослідження підготовки вчителів ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.
Досвід роботи педагогічного колективу Броварського навчально-виховного об’єднання як експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня отримав схвальну оцінку учасників науково-практичної конференції.