Психодіагностична робота |
Розвивальна робота |
Психологічна просвіта |
ВЕРЕСЕНЬ |
||
Індивідуальна психодіагностика процесу адаптації дітей |
|
Стіннівки у групах для батьків: «Поради батькам щодо адаптації дітей» |
Первинна індивідуальна діагностика психологічної готовності до шкільного навчання |
|
|
ЖОВТЕНЬ |
||
Індивідуальна психодіагностика процесу адаптації дітей |
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
Первинна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховній діяльності |
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
Участь у батьківських зборах. Презентація результатів проведеної діагностики (адаптація, пізнавальний розвиток,первинна шкільна готовність) |
Діагностика уяви |
|
|
ЛИСТОПАД |
||
Індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховній діяльності |
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
Первинна професійна діагностика вихованців |
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
ГРУДЕНЬ |
||
|
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
СІЧЕНЬ |
||
|
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
ЛЮТИЙ |
||
|
Участь у міському методичному об’єднанні |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
|
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
|
|
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
|
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
КВІТЕНЬ |
||
Дослідження стану емоційного вигорання педагогів |
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
Повторна індивідуальна діагностика психологічної готовності до шкільного навчання |
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
|
Повторна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховній діяльності |
|
|
ТРАВЕНЬ |
||
Повторна індивідуальна психодіагностика рівня розвитку пізнавальних процесів для забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховній діяльності |
Проведення занять за програмою розвитку пізнавальної сфери «Як? Чому? Коли?» |
Оновлення просвітницьких матеріалів у батьківських куточках груп |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери молодших дошкільників |
Участь у батьківських зборах. Презентація результатів проведеної діагностики. |