Щоденна робота педагога є досить великим навантаження на психіку, тому що увесь час перед ним стоять нові й складні завдання, без часу на обміркування або розрахунку найбільш вдалого рішення.
Створюючи для дітей умови емоційного комфорту, турбуючись про їх здоров’я, розвиток та безпеку, педагоги буквально «згорають» на роботі, частіше за все забуваючи про свої емоції, які «тліють» і з часом перетворюються у «полум’я».
Емоційне вигорання – це синдром, який розвивається під впливом хронічного стресу і постійного навантаження, що призводить до виснаження емоційно-енергетичних та особистісних ресурсів людини. Емоційне вигорання виникає в результаті накопичення негативних емоцій без «розрядки» або «вивільнення» від них.
15 та 16 травня 2018 року практичний психолог Бігун І.І. провела тренінг для вихователів Центру розвитку дитини «Попередження емоційного виснаження».
Мета тренінгу:
- Підвищення рівня інформованості педагогів щодо синдрому емоційного вигорання.
- Розвиток навичок подолання негативних емоційних станів.
- Опрацювання методів профілактики синдрому «емоційного вигорання».
- Оволодіння елементарними прийомами релаксації та аутотренінгу.
Вихователі із задоволенням слухали інформацію, приймали участь в ігрових завданнях. Кожен мав можливість оволодіти навичками аутотренінгу під релаксаційний музичний супровід. Кожен висловлював свою думку щодо факторів, які провокують виникнення стресу. Всім педагогам було надано практичні рекомендації щодо попередження емоційного виснаження.
Педагоги отримали задоволення від заняття та гарний настрій.
Бігун І.І.,
практичний психолог