posted by levnata
on Нед, 10/23/2016 - 14:00
- Підтримка зусиль, спрямованих на досягнення поставленої мети;
- заохочення і розвиток організаторських здібностей;
- надання допомоги у виборі занять (спорт, захоплення, танці, малювання тощо);
- можлива колективна критика, якщо в ній є потреба;
- підтримка лідерських зусиль, допомога в діловому і особистісному плані;
- розвиток естетичних нахилів, підтримка захоплень, уподобань, соціального інтелекту;
- звернення уваги на вольові якості підлітка (наполегливість, рівень досягнень);
- виважений, толерантний контроль з боку дорослих над підлітком;
- ставлення до підлітка у будь-якому разі має бути спокійно-доброзичливе;
- потрібна допомога у важких ситуаціях;
- залучення в позитивно соціальні групи із сильним впливовим лідером;
- необхідно хвалити підлітка за старанність;
- побудова взаємин дорослого та підлітка повинна базуватися на повазі та високій вимогливості;
- по можливості не допускати зазнайства у дитини, вчити її цінувати інших, адекватно реагувати на навколишнє, вміти спокійно сприймати невдачі;
- більше потрібно наголошувати на позитивних сторонах життя в сім'ї та школі, виховувати почуття співпереживання та небайдужості до чужої долі, не нервуватись і не озлоблюватись, не допускати виникнення конфліктів.
Сторінка спеціаліста: