Відповідно до плану профорієнтаційної роботи БНВО на 2018/2019 н.р. з 01 по 10 квітня 2019 року пройшла декада професії «Кухар».
Професія кухар – одна з найдавніших і вічно сучасна професія. Кухар – це в першу чергу творець. Творець прекрасного, смачного, привабливого. Кухар – це винахідник, який все життя перебуває в пошуку для того, щоб творити. Добрий кухар цінується в усі часи і у всіх народів.
Щоб стати гарним кухарем, треба багато знати, багато чому вчитися. Тому, в рамках декади професії «Кухар» вчитель технологій Світлана Леонідівна Мухіна провела наступні виховні заходи:
02 квітня 2019 року для вихованців Центру розвитку дитини – виховний захід «Дивовижна професія «Кухар» з метою ознайомлення дітей з історією виникнення професії, її розвитком; систематизації знань про працю кухарів, розвитку пам'яті та логічного мислення; виховання бережливого відношення до продуктів харчування; відчуття подяки і поваги до людей, що готують їжу. Для закріплення отриманих знань вихованці отримали домашнє завдання: приготувати разом з батьками страву з яєць «Веселе курчатко».
03 квітня 2019 року для учнів 1-Б та 2 класів ЗОШ І-ІІ ст. вчитель технологів провела виховний захід «Його величність - хліб» з метою ознайомлення дітей з історією виникнення хліба, професіями людей, причетних до його виготовлення, з працею хлібороба, комбайнера, тракториста, водія, пекаря; розвитку пам'яті, уваги, образного та логічного мислення; виховання відчуття подяки і поваги до людей, що вирощують хліб і виробляють борошно та страви з нього.
09 квітня 2019 року для учнів 3, 4 класів ЗОШ І-ІІ ст. вчитель технологій провела гра-вікторину «Подорож в країну Кулінарію». Діти подорожували країною Кулінарією за допомогою казки з різноманітними стравами. На їхньому шляху траплялись перешкоди (загадки, ребуси, кросворди), які школярі долали із задоволенням.
10 квітня 2019 року для учнів 10класу Ліцею технологічного профілю Світлана Леонідівна підготувала вікторину «Своя гра» з метою активізації знань учнів, здійснення зв’язку теорії з практикою; підвищення цікавості до обраної професії, підвищення професійних знань, розвитку культуру мови, вміння аналізувати, володіти собою, розвитку логічного мислення, виховання почуття відповідальності за доручену справу, відчуття колективізму.
Світлана Кисіль,
методист з профорієнтаційної роботи