Дослідження наявного рівня тривожності у першокласників та загального емоційного фону

Певний рівень тривожності – природна й обов’язкова характеристика активної діяльності особистості. У кожної людини є свій оптимальний рівень тривожності, тобто корисна тривожність. Особистість, у якої висока тривожність, схильна перебільшувати ситуацію загрози, що впливає на її самооцінку та життєдіяльність. Тривога – емоційний стан людини, що виникає в умовах несподіваностей як при затримці приємних ситуацій, так і частіше при очікуванні неприємностей.

Так, психологом Чуняк В.А. була запланована та проведена діагностична робота з учнями 1 класу ЗОШ І-ІІ ступенів, яка мала на меті дослідити наявний рівень тривожності та загальний емоційний фон у класі. В якості інструментарію було використано проективну методику, що має в основі кольоровий тест Люшера.

Отримано такі результати:

Дослідження продемонструвало, що тривожність не є характерним проявом для досліджуваної групи дітей, а більше – виключення. У частини дітей спостерігається стан втоми, невстигання за величезним потоком інформації сучасного світу, тому слід переглянути режим праці-відпочинку для цієї групи дітей.

 

Чуняк В.А.,
практичний психолог 

 

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід