«Якщо твої плани розраховані на рік – сій хліб,
якщо на десятиліття – посади дерево.
Якщо твої плани розраховані на століття – навчай та виховуй дітей».
З метою налагодження більш тісного контакту між педагогами та батьками, вдосконалення комунікативної компетенції батьківсько-педагогічного колективу та для презентації результатів дослідження батьківського ставлення практичний психолог ЗОШ І-ІІ ступенів Бондар К.С. провела 21 березня 2018 року з батьками та педагогами 2 класу та 22 березня 2018 року з батьківсько-педагогічним колективом 3 класу ділову гру «Формування та розвиток успішної особистості». Головне завдання даного заняття розвиток та вдосконалення комунікативної компетенції.
Під комунікативною компетентністю розуміють здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, певну сукупність знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективне спілкування. Вона передбачає уміння змінювати глибину і коло спілкування, розуміти і бути зрозумілим для партнера по спілкуванню. Комунікативна компетентність формується в умовах безпосередньої взаємодії, тому переважно є результатом досвіду спілкування між людьми. Найчастіше опонентами спілкування учнів молодшої та середньої школи є педагоги та батьки, тому заняття по заданій темі є актуальним, адже перед батьками та педагогами стоїть одна мета - виховати успішну особистість.
Заняття проходило з використанням інтерактивних форм і методів. Вправа «Витинанка», що нагадала про індивідуальність та особливість кожного. Вправа «Шість капелюхів мислення» - це один з найдієвіших прийомів з організації мислення, розроблений англійським письменником, психологом і фахівцем в області творчого мислення Едвардом де Боно. Вправа допомогла розвинути гнучкість розуму, креативність, приймати правильні рішення. Вправа «Казка, яку ми складаємо разом» допомогла почути один одного та продемонструвати значення комунікативної компетенції в повсякденному житті. Під час вправи «Клубок побажань» кожен учасник мав можливість подякувати, побажати, висловити свою думку щодо даного заняття та обраної теми.
На завершення батьки отримали індивідуальні результати дослідження батьківського ставлення.
Практичний психолог
Бондар Катерина Сергіївна