Заходи, спрямовані на запобігання та протидію булінгу у ІІ-му семестрі 2022/2023 н. р.

Як навчити дітей правильної поведінки? Як пояснити їм, що слід робити у тій чи іншій ситуації? Саме цим питанням, спрямованим на здобуття необхідних навичок, були призначені бесіди щодо важливості збереження сприятливого психологічного клімату у класі та діагностування психологічного клімату серед учнів з 1-го по 9-ий клас (за допомогою анкетування та проективних методик).

Про відчуття та відповідальність психологи говорили із учнями 1-4 класів під час інтерактивних занять на тему «Як вирішувати конфлікти?». Запропоновані заходи носять превентивний характер, запобігаючи конфліктам, а отже попереджаючи прояви насилля та булінгу.

На інтерактивних заняттях з теми «Вчимося бути толерантними» для здобувачів освіти 5-9 класів, психологи та учні говорили про правила спілкування, про важливість не піддаватися тиску з боку однолітків та дорослих.

Серед батьківського колективу ліцею проводилося анонімне анкетування з метою оцінки рівня психологічного комфорту та безпеки дітей у закладі освіти. Анкетування було організоване через google-форму (дистанційно) у період з 30 січня по 21 лютого 2023 року. Коли батьки звертаються з приводу конфліктних випадків, то зауважують, що проблеми вирішуються конструктивно. Цікавими та корисними є поради батьків щодо попередження булінгу (цькування), які були доведені до відома педагогічного колективу та (за можливості, доцільності) будуть враховані під час організації освітнього процесу.

Психологічна служба проводить консультування батьків та педагогів з приводу конфліктних ситуацій між учнями, надаючи рекомендації щодо моделювання «здорової» поведінки та реакцій на різні поведінкові прояви. Якщо ви помітили зміни у поведінці дитини – поговоріть про це, будьте готові втрутитися та надати підтримку!

 

 

Ганна Андрющенко,

практичний психолог

Іванна Шкурай,

практичний психолог, соціальний педагог

Архів2023: 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід