Продовжуємо експериментальну діяльність на Всеукраїнському рівні за темою «Розвиток освітнього акмесередовища авторської Школи зростання успішної особистості»

3 січня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради Броварського ліцею № 11, на якому було презентовано Заявку та Програму нового експерименту за темою «Розвиток освітнього акмесередовища авторської Школи зростання успішної особистості». Виконання вищезазначеної роботи заплановано із січня 2024 року по червень 2029 року.

Діяльність над створенням авторської моделі Школи зростання успішної особистості та забезпеченням управління її реалізацією розпочато педагогічним колективом ще у 2010 році. Так, у 2010 – 2016 рр. розроблено інноваційну модель навчально-виховного об’єднання як Школи зростання успішної особистості. А у 2016 – 2022 рр., одразу після завершення першого експерименту, розпочався наступний за темою «Управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання».

На підставі отриманого досвіду роботи, виникає необхідність розвитку освітнього акмесередовища авторської Школи зростання успішної особистості, яке стимулює учасників освітнього процесу до самореалізації та орієнтує на досягнення вершин особистісного розвитку та успіху. Зважаючи на роль та значимість освітнього середовища, в якому щоденно розвиваються та самоактуалізуються учасники освітнього процесу, обрана тема «Розвиток освітнього акмесередовища авторської Школи зростання успішної особистості» є актуальною та зберігатиме її у майбутньому.

Основним етапом педагогічної ради стало вдосконалення знань з розуміння визначенння понять «освітнє середовище», «акмесередовище», «складники освітнього середовища». Ціннісним надбанням стало підсумовування, що акмесередовище – це середовище, у якому відбувається цілісний розвиток кожного суб’єкта освітнього процесу та яке стимулює його учасників до самореалізації та орієнтує на досягнення вершин особистісного розвитку та успіху.

Методологічно важливим було також упорядкування об’єкту та предмету  дослідження, представлення системи дослідницьких завдань. Таким чином, у процесі експериментальної роботи необхідно здійснити теоретичний аналіз розробленості проблеми організації ефективного освітнього акмесередовища та експериментально перевірити чинники його ефективного розвитку; забезпечити узгодження взаємодії учасників освітнього процесу та забезпечити наступно-перспективні зв’язки між структурними підрозділами авторської моделі Школи зростання успішної особистості. Актуальність вищезазначених завдань є мотивуючим фактором для здійснення модернізації форми і змісту роботи професійних спільнот. Також, одним із найголовніших завдань є збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу.

Бажаємо усім педагогам віри на шляху до саморозвитку та мотивації для вирішенні нових завдань експерименту!

 

Ганна АНДРЮЩЕНКО,

практичний психолог

Архів2024: 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід