Співробітництво між Інститутом психології імені Г.С. Костюка Національної Академії педагогічних наук України та Броварським навчально-виховним об’єднанням

Починаючи із січня 2021 року Броварське навчально-виховне об’єднання тісно співпрацює із Інститутом психології імені Г.С.Костюка Національної Академії педагогічних наук України.

Співпраця відбувається у таких напрямках:

  1. Організація наукових, просвітницьких, педагогічних та методичних заходів регіонального, всеукраїнського та міжнародного рівнів.
  2. Проведення спільних конференцій, семінарів, тренінгів та інших заходів.
  3. Проведення збору експериментального матеріалу з наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
  4. Впровадження у практику роботи закладу освіти наукових результатів та продукції, підготовленої за результатами прикладного наукового дослідження лабораторії: комплекту діагностичного інструментарію для здійснення комплексної оцінки готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного життя, навчально-методичного посібника та методичних рекомендацій.

За результатами ІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», що відбувся 29 жовтня 2021 року в онлайн форматі, учасникам наукового дослідження було надано алгоритм апробації нового комплексу діагностичних завдань «Чарівні перетворення» (обладнання, послідовність дій, протоколи фіксації результатів взаємодії з дитиною).

Протягом листопада 2021 року практичним психологом Андрющенко Г.О. було обрано для діагностичної роботи 4 дитини з числа старших груп Центру розвитку дитини та 4 дитини з числа перших класів Нової української школи у відповідності до вікових критеріїв. Результати, зафіксовані під час апробації комплексу діагностичних завдань, були перенесені у протоколи і відправлені науковцям Лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка.

Нагадаємо, що кінцевою стратегічною метою у даній науково- експериментальній діяльності, є:

  • зміна фокуса уваги дорослих в оцінці готовності дитини до школи з академічних навичок (читання, письмо, рахування) на соціально-психологічні життєві навички;
  • визначення стратегії й тактики виховних впливів дорослих щодо формування в дитинстві соціально-психологічних навичок, які виступають стартовою платформою для освіти впродовж життя.

Саме тому дане дослідження відбувається під загальним гаслом спільних дій дорослих «З ПОВАГОЮ ДО ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ДИТИНИ»!

 

Ганна Андрющенко,
практичний психолог

 

 

Архів2021: 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

 

 

Вхід